VÅRFÄRG

Ballerina 
Din sko - 199 kronor.

nu när våren äntligen har kommit hit så kan man ju slänga sina gamla fula kängor och börja använda vårskor!
Varför inte ett par knallgröna ballerinaskor? Själva formen på skon är ju den vanliga, traditionella. Men färgen! Visst är det tråkigt att alla går runt i svarta/vita ballerina skor och tror att de är fashiån? jag har iallafall fått nog!! Så jag tänkte att det kanske vore roligt om man skaffade knallgröna för att sticka ut lite? Jag tycker det är ASCOOLT.




Pumps 
Din sko - 499 kronor.

Eller varför inte ett par färgglada högklackade? Det verkar ju också vara lite så där inne just nu. Speciellt på din sko, eftersom de har ett helt sortiment med liknande pumps. värt att kika in tycker jag!

// bellishaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är indeed än av våra bästa Bellishaaa

2010-03-22 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0